هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
سه شنبه 18 فروردین 1394  12:33 PM
دبيركل كميته ملي المپيك در بازديد از سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اصفهان: ميزباني‌ رقابت هاي بين المللي زمينه ساز توسعه ورزش است

خبرگزاري ايمنا: دبيركل كميته ملي المپيك در سفر به اصفهان با مديرعامل و مسئولان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اصفهان ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش سایت هیأ تنیس روی میز، به نقل از ايمنا، شاهرخ شهنازي دبيركل كميته ملي المپيك كه براي حضور در ويژه برنامه روز جهاني تنيس روي ميز به اصفهان سفر كرده است بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداری اصفهان با مديرعامل و مسئولان اين سازمان ديدار و گفتگو كرد. 

شاهرخ شهنازي دبيركل كميته ملي المپيك در اين نشست گفت: براي من افتخار است كه به مناسبت روز جهاني تنيس روي ميز به اصفهان سفر كرده‌ام، اصفهان را شهر خودم مي‌دانم و در تنيس روي ميز هم سال‌ها حضور داشته‌ام و اين سفر بهترين بهانه براي تجديد خاطرات حضورم در اصفهان است. 

وي اصفهان را پيشتاز در همه عرصه‌ها و دوره‌هاي مختلف تاريخي دانست و تصريح كرد: خوشبختانه اين شهر در زمينه ورزش نيز از سال‌ها پيش تا كنون توفيقاتي داشته است و الان به مرحله بلوغ رسيده است. 

شهنازي با بيان اينكه بسياري از كشورها مديريت در ورزش را به شهرداري‌ها به خاطر مردمي بودن آن، واگذار كرده‌اند خاطرنشان كرد: ما ابتدا در اين زمينه غفلت كرده بوديم اما در سال‌هاي اخير فرصتي صورت گرفته تا شهرداري‌ها به واسطه ارتباط نزديكشان با مردم در اين زمينه وارد شوند. 

دبيركل كميته ملي المپيك حضور به عنوان سرپرست كاروان ايران، حضور در المپيك ۲۰۰۰ را تجربه مفيدي براي آشنايي با روند توسعه ورزش در كشورهاي مختلف دانست و گفت: در اين سفر فرصت خوبي داشتم تا نوع فعاليت كشورهاي توسعه يافته در ورزش را بررسي كنم. شايد كشور استراليا از لحاظ الگوي جهاني از نظر سياسي چندان توسعه يافته محسوب نشود اما از نظر اجتماعي و انجام فعاليت‌هاي داوطلبانه به توسعه دست پيدا كرده‌اند كه زمينه ساز موفقيت آنها در ميزباني رويدادهاي بين المللي بزرگ ورزشي نيز بوده است. 

وي افزود: در اين كشور دولت چيزي به عنوان هزينه جاري ورزش به ارگان‌ها و فدراسيون‌ها نمي‌دهد و محلات با كمك شوراياري‌ها هزينه ورزش را تأمين مي‌كنند و اداره زيرساخت‌ها نيز برعهده همين شوراياري‌هاي محلات است. 
شهنازي گفت: ما در كميته ملي المپيك بايد جايگاه ورزش شهرداري‌ها را به گونه‌اي تعريف كنيم كه باعث رشد و شكوفايي فعاليت‌هاي ورزشي آنها شود ضمن اينكه ديگر برنامه مهم براي توسعه ورزش برعهده گرفتن ميزباني‌هاي مختلف بين المللي است كه از استراتژي‌هاي فعلي وزارت ورزش نيز محسوب مي‌شود و خوشبختانه شهرداري اصفهان نيز در اين زمينه فعال بوده است. 

دبيركل كميته ملي المپيك همچنين ترويج نهضت داوطلبي براي انجام فعاليت‌هاي ورزشي را از اهداف ديگر اين كميته دانست و گفت: اين امر در كشورهاي كمتر توسعه يافته نيز بيداد مي‌كند و بنابراين مسيري كه شهرداري اصفهان در اين خصوص انتخاب كرده‌است مسير مناسبي است. 

وي در ادامه برگزاري مستمر جلسات شوراي عالي ورزش را راهكاري موثر در پيشبرد برنامه هاي ورزشي در كلانشهرها عنوان كرد و گفت: استفاده از نظرات نخبگان براي دست يابي به راه حل‌ها در زمينه توسعه ورزش مي‌تواند مفيد و موثر باشد.

به دنبال توسعه ديپلماسي ورزشي هستيم 

مهدي جمالي نژاد معاون هماهنگي امور مناطق و سازمان هاي شهرداري اصفهان در اين نشست اظهار كرد: شهرداري به واسطه ارتباط با مردم مي‌تواند به عنوان خاكريز اول خدمت رساني به مردم تلقي شود. همين ارتباط نزديك و دو سويه با مردم است كه مي‌تواند اين نهاد را براي خدمت رساني در زمينه ورزش نيز ياري برساند.
وي افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي امسال را سال ملت و دولت، همدلي و همزماني ناميده‌اند و با عنايت به همين شعار و همچنين توسعه ديپلماسي كه در اولين روزهاي سال صورت گرفت مي‌توانيم اميدوار باشيم كه ديپلماسي ورزشي را نيز در همين راستا گسترش بدهيم. 

جمالي نژاد با بيان اينكه شهرداري به دنبال تصدي گري و محور بودن نيست گفت: هرجا شهرداري وارد شده خدمت رسان و ياري كننده ديگر دستگاهها بوده است و با عنايت به شعار محله محوري به دنبال اين بوده‌ايم كه در حوزه ورزش نيز قدم‌هاي موثر برداريم.

براي رسيدن به قله، دامنه را فراموش نكرده‌ايم 

رسول جزيني عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان در اين نشست تشكيل سازمان فرهنگي ورزشي را اتفاقي مثبت در توسعه فعاليت‌هاي ورزشي شهرداري اصفهان دانست و تأكيد كرد: توانستيم جايگاه ورزش را به خوبي در شوراي اسلامي شهر تببين كنيم، هيچ كس با امر ورزش مخالف نيست بنابراين با تلاش‌هايي كه صورت گرفت و دلايلي كه ارائه كرديم اين سازمان را تشكيل داديم. 

جزيني به آمار ضعيف اصفهان در بهره مندي از زيرساخت‌هاي ورزشي اشاره كرد و گفت: اگر اماكن ورزشي متعلق به شهرداري از مجموع فضاهاي ورزشي اصفهان كم شود آماري بسيار ضعيف‌تر از آنچه هست باقي مي‌ماند. بنابراين گامي كه شهرداري براي توسعه ورزش برداشته است مي‌تواند مفيد باشد و بايد مورد توجه قرار بگيرد.
عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان ادامه داد: در ورزش بايد به بيانات رهبر معظم انقلاب توجه ويژه‌اي شود. ايشان فرمودند كه نگاه ما به قله باشد، ما دامنه را كه همان ورزش همگاني و پايه است ناديده نگرفته‌ايم و توجه به دامنه است كه ما را به قله مي‌رساند، همچنين اميدواريم اين قطار به گونه‌اي حركت كند كه در ورزش حرفه‌اي هم بتوانيم موفق عمل كنيم. 

براي جلب حضور مردم در ورزش نيازمند برنامه‌هاي ابتكاري بوديم

امين كريميان مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اصفهان ضمن تشريح اهداف شكل گيري اين سازمان اظهار كرد: فعاليت‌هاي ورزشي شهرداري اصفهان پيش از تشكيل سازمان فرهنگي و ورزشي در جزيره‌هاي مختلفي انجام مي‌شد كه براي يكپارچه سازي اين فعاليت‌ها و خدمات رساني بهتر و موثرتر اقدام به تشكيل اين سازمان كرديم.

وي افزود: در سال مديريت جهادي تلاش براي انجام فعاليت جهادي در شروع كار اين سازمان صورت گرفت كه بعد از پايه ريزي تشكيلات سازمان خدمت رساني در حوزه ورزش به شهروندان روي ريل قرار گرفت. 

كريميان با بيان اينكه سوق دادن مردم به سمت ورزش نيازمند انجام برنامه‌هاي نو و ابتكاري بود تصريح كرد: اجراي طرح غرفه سلامت و صدور شناسنامه سلامت براي شهروندان پانزده منطقه اصفهان، برگزاري مسابقات گل كوچك محلات، برگزاري جشنواره ورزشي مادر و دختر و پدر و پسر در ۱۰ آيتم ورزشي و سازماندهي ۷۶ زمين ورزشي روباز از جمله فعاليت‌هايي بود كه در سال گذشته موفق به انجام آن شديم 

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اصفهان در پايان از برگزاري مسابقات ورزشي جانبازان و معلولان شهرهاي خواهرخوانده اصفهان در اواخر ارديبهشت سال جاري نيز خبر داد.

دیدار مهندس شاهرخ شهنازی با دکتر جمالی نژاد و امین کریمیان

در حاشیه برگزاری روز جهانی تنیس روی میز مهندس شهنازی با حضور در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان با امین کریمیان مدیر عامل این سازمان دیدار و گفت و گو نمودند.

در این دیدار صمیمانه که با حضور دکتر مهدی جمالی نژاد معاونت هماهنگی مناطق شهرداری اصفهان، رسول جزینی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، جواد خلیفه سلطان خبرنگار پیشکسوت ورزشی و مهدی تکابی رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و جمعی از مدیران ارشد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.

ابتدا امین کریمیان به ارائه عملکرد این سازمان و هدف از ایجاد این سازمان پرداخت و در ادامه مهندس شهنازی عنوان داشت برپایی چنین سازمانی بسیار خوب می باشد و باعث رشد هر چه بهتر ورزش همگانی در بین اقشار جامعه می شود و بیان داشت که امیدار است با همکاری هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و این سازمان رشته پر تحرک و جذاب تنیس روی میز در بین خانواده ها گسترش بیشتری پیدا کند.